فرصت‌های جدید R&M :سرعت بالا، ذخیره‌سازی، مجازی‌سازی و محاسبات

فرصت های جدید R&M

فرصت های جدید R&M


زمان تخمینی مطالعه: 11 دقیقه

 

 R&M

با راه‌حل‌های کابل‌کشی ساخت‌یافته و ماژولار از R&M مرکز‌داده، زمان بیشتری برای مدیریت داده‌ها و تمرکز بهتری برای انجام عملیات تجاری در اختیار دارند.

ارزشی بیشتر برای مرکزداده. این است دلیل آنکه شما R&M را برای مراکزداده خود انتخاب کرده اید…

اکنون زمان پویایی برای مراکزداده است. در اختیار داشتن زیرساختی که بتوانید کاملا به آن اعتماد کنید، اطمینان‌بخش است. داشتن سیستم‌های کابل‌بندی که به شما امکان پاسخ‌دهی سریع به‌هر چالشی را از مسیری مطمئن و کم‌هزینه داده و ذخیره‌سازی هر اطلاعاتی را بدون در نظر گرفتن پهنای باند، ضریب انتقال و توانایی پشتیبانی تا میزان دسترسی و کیفیت خدمات میسر می‌سازد، امری لذت‌بخش تلقی می‌شود. به‌شکل مختصر نرخ ارسال و دریافت اطلاعات که بازار از شما به عنوان یک مرکزداده رقابتی انتظار دارد برای شما و شرکتتان امری رضایت‌بخش خواهد بود.

 نرخ ارسال و دریافت بالا در راه‌حل‌های کابل‌بندی R&M از ابتدا برای شما وجود داشته و شما با انتخاب R&M توانایی‌های زیر را در اختیار خواهد داشت:

مانور بیشتر برای بهره‌وری

ذخایر پشتیبانی برای عملکردی عالی

انعطافی برگرفته از طراحی ماژولار مستحکم و پایدار

قابل اطمینان فراوان در نتیجه کیفیتی بالا و بدون خطر برملا شدن اطلاعات

قابلیت دسترسی بالا به‌دلیل مدیریتی به‌دور از اشتباه

پایدار و محافظت از سرمایه‌گذاری شما

  

 و همچنین شما شریکی مستقل خواهید داشت که تمام راه‌حل‌های فوری را از منبعی با ضمانت درازمدت و خدمات با کیفیت، به‌شکل آنلاین پشتیبانی خواهد کرد.

 

 

بهره‌وری:

هرچه توزیع‌کننده سریع‌تری نصب شود شبکه به‌شکل آسان‌تری مورد خدمات قرار می‌گیرد و مدیریت کابل حضوری بیشتری خواهد داشت، و شما سریع‌تر می‌توانید خود را وقف وظایف سودمندتان بسازید. سیستم‌های کابل‌بندی R&M با نصبی آسان به بهره‌وری شما رشد قابل توجهی خواهد بخشید.

عملکرد:

هرچه پهنای باند بیشتر باشد، انتقال سیگنال‌‌ها به‌شکل حساس‌تر و کامل‌تری صورت می‌پذیرد. اجزای دستگاه‌ها با بهترین کیفیت و با بالاترین دقت ساخته می‌شوند تا عملکرد دلخواه و ظرفیتی محفوظ را ارائه کند. اطمینان می‌دهیم که ارتعاش‌های پرتو نور از میان اتصال‌های فیبرنوری بدون هیچ نقصانی بوده و یا ضریب سیگنال اختلال در کابل‌بندی مسی حتی در مصارف بالای 10 گیگا‌بایت نیز ثابت باقی می‌ماند. تنها اجزای ساخته شده با کیفیت بالا و دقیق می‌توانند ضامن عملکرد و تفاوتی مطلوب باشند.

قابلیت انعطاف:

هرچه سیستم کابل‌بندی منعطف‌تر باشد مراکزداده با طیف خاطر بیشتر و راه‌های ارزان‌تری می‌توانند پاسخ‌گوی چالش‌های جدید باشند. آن‌ها می‌توانند بدون قطع اجباری فعالیت‌های جاری به‌شکلی یکپارچه به مقیاس‌گذاری و نقشه‌برداری بپردازند. این مراکز قادرند در حالی‌که نمای کلی کار را حفظ می‌کنند، حرکات، اضافات و تغییرات برنامه را با بیشترین سهولت اداره کنند.

محصولات هوشمند و متمرکز R&M از مرتفع‌سازی نیازهای ابتدایی به انعطاف در این نوع محصولات پا را فراتر نهاده است.

ایمنی، قابلیت اطمینان و دسترسی:

محصولات R&M در کیفیت و ایمنی، اطمینان و دسترسی استانداردهایی کسب کرده است. هر ماژول ارتباطی به تنهایی و هر رشته از کابل‌بندی در هر مرحله‌ی پیش از اتمام، کاملا توسط  R&M مورد آزمایش قرار می‌گیرند. تکنولوژی سیم‌کشی IDC برای ماژول‌های ارتباطی سیم مسی، متضمن ارتباطی درازمدت، به‌دور از هرگونه اشتباه و لرزشی و مقاوم در برابر خوردگی است. R&M اتصالات فیبرنوری را مطابق با مدل‌های بسیار دقیق و محکم تنظیم می‌کنند.

 

پایداری و ثبات:

هرچه عمر زیرساختار بیشتر باشد، سود بیشتری نصیب مرکزداده می‌شود. اگر میسر باشد، هرآن‌چه که در طبقه‌ها، محوطه و قفسه‌ها نصب می‌شود بایستی با چندین نسل از اجزای فعال سازگار باشد. به‌همین علت است که R&M بر تکنولوژی ارتباطی که از نظر فیبرنوری و اتصالات مسی در سراسر جهان مورد پذیرش است، تکیه زده است. تمامی محصولات با دقت ایجاد شده، با ظرافت به‌هم جفت می‌شوند و از مواردی با بهترین کیفیت ساخته می شوند.

همکاری:

  R&M شریکی مطمئن و همیشه در دسترس برای مراکزداده در تمامی بخش‌های زیرساختار به‌شمار می‌روند. این شرکت پیمانکاری کلی برای رفع نیازهای کابل‌بندی است. پرسنلی شایسته و مورد تایید که برنامه‌نویسی کمکی IT هستند و مدیران IT در تمامی ابعاد، از طراحی مرکزداده گرفته تا انتخاب محصول و نصب و تا عملیات‌های مداوم و مستمر از ویژگی‌های شرکت R&M می‌باشد. همچنین R&M در کنار شما حضور دارد تا صلاحیت و پشتیبانی آنلاین خود را در تمامی حرکت‌ها، موارد اضافه شده و تغییرات ارائه کند. پیشبردهای سریع مطابق با نظر مشتری و راه‌حل‌های سفارش فوری در دسترس، از نقاط قوت R&M به شمار می‌رود. بخش همکاری شرکت با کمک سیستم مدیریت کیفی دقیق به بالاترین کارایی دست یافته است، برنامه همکاری کیفی با ضمانت درازمدت و انعطافی همراه شرکت‌های مستقل و شخصی باز هم گویای اشتیاق ما به آینده مراکزداده می‌باشد.

و این است دلیل آن‌که شما R&M را برای مراکز اطلاعاتی خود انتخاب کرده‌اید…

محدوده ذخیره‌سازی شبکه:

یک محدوده ذخیره‌سازی شبکه بایستی عملکردی همانند یک حافظه درخشان داشته باشد: سریع، با دامنه‌ای گسترده، ساده قابل اعتماد. تنها یک زیر‌ساختار فیبرنوری بسیار متراکم و کارا می‌تواند ظرفیت‌های انتقال مورد نیاز را در محدوده ذخیره‌سازی شبکه‌های امروزی مرتفع کند. ماژولMTP/MPO   گزینه ایده‌آلی برای انتخاب به شمار می‌رود. هنگامی‌که شما با ف در مقیاس سریع و تراکم‌های بالا روبه‌رو هستید. ماژول MTP/MPO   و LC راه‌‌حل‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. شما قادر خواهید بود در حالی‌که 96 فیبر را در یک واحد ارتفاع جا می‌دهید از نسل آتی شبکه‌ها با استاندارد 40/100Gigabit Ethernet پشتیبانی کنید. به‌عنوان یک راه‌حل اتصالی این بستر سخت‌افزاری آمادگی دارد تا هر نوع عملیات را سریعا انجام دهد.

ذخیره‌سازی شبکه

اتصالات:

به‌عنوان پیشرو در زمینه تجهیزات شبکه، R&M ماژول‌هایی برای اتصالات مسی و فیبرنوری در مراکز اطلاعاتی ارائه می‌دهد که از نظر دقت، کیفیت ایمنی، استحکام و انتقال شکست‌ناپذیر می‌باشد. R&M متعهد است که تمامی اجزای تولیدی و کابل‌ها پیش از اتمام و پیش از خروج از کارخانه به‌شکل جامعی مورد آزمایش قرار گیرند. تکنولوژی سیم‌پیچی بهینه شده IDC برای سیم‌های مسی، اتصالی دراز مدت و عاری از هرگونه اشتباه و لغزشی را فراهم می‌آورد که در مقابل خوردگی نیز مقاوم می‌باشد. ماژول ابتکاریCat8  از R&M در کابل‌کشی مسی پوشش‌دار آخرین محصول به‌روز در نوع خود به‌شمار می‌رود. همچنین R&M رابط اتصال‌دهنده فیبرنوری را مطابق مدل کاملا دقیق و محکم چنان تنظیم می‌کند تا بهترین انتقال سیگنال نوری ممکن را ضمانت کند.

اتصالات

راه‌حلی به روش Pre_termination :

با کمک راه‌حل‌های جدید کابل‌های Pre_termination، مراکز اطلاعاتی قادر خواهند بود تا کارایی و میزان دسترسی خود را توسط مقدار حجم اطلاعاتی که برای ماندن در صحنه رقابت امری حیاتی است افزایش دهد. زمان نصب در نتیجه سوار سازی کابل‌های اصلی که توسط خود افراد انجام می‌شود تا %75 کاهش یافته است. یک سیستم کابل‌بندی سفارشی و قفسه‌های توزیع همه و همه برای یک برنامه دقیق، بلندمدت و دلخواه آماده شده‌اند. با کمک این قطعه مراکزداده خود را از نیاز به ابزار خاص، سیم‌های طویل اضافی گران‌قیمت و جاگیر، مرحله اتمام و اتصالات، اتلافات نصب و دیگر عوامل تخریبی در محدوده حساس نصب بی‌نیاز می‌سازند. با کمک این قطعه جدید، قابلیت اطمینان عملیاتی با ارائه آزمایش‌ها و مستند‌هایی با کیفیت %100 تایید و تامین می‌شود.

Pre-termination

سیستم‌های کابل‌بندی:

سیستم‌های کابل‌بندی شرکت R&M قطعا سهم شایانی در انعطاف، دسترسی‌سازی، ایمنی و قابلیت اعتماد مراکز توزیع اصلی تا محدوده ذخیره اطلاعات بر عهده دارد. این سیستم‌ها کاملا مطابق با استاندارد‌ها بوده و همیشه مصرفی درازمدت مطابق با اندازه و مقیاس ارائه می‌دهند. سیستم‌هایی همچون پچ‌‌پنل زاویه‌دار R&M با مصارفی همچون تکمیل ستون اصلی امکاناتی مانند استفاده بهینه از فضا، استحکام تقویت شده و سرهم‌بندی سریع اجزا را به‌وجود می‌آورد. می‌توان هزینه فراوان کابل‌بندی مسی استاندارد را با کمک سیستم‌هایی همچون پچ‌پنل زاویه‌دار  R&M بهینه‌تر کرد.

سیستم کابل بندی

مدیریت کابل:

فیبرنوری ممتاز و کابل‌بندی مسی را می‌توان کمیت‌هایی که به‌شکل چشم‌گیری در حال افزایش بوده، از نقطه ورودی ساختمان گرفته تا قفسه‌های شخصی نصب کرد. سیستم‌های ماژولار R&M مراکزداده را در پاسخ‌دهی تمامی نیازهایی که برای حفاظت از محل عبور کابل‌ فیبرنوری وجود دارد، یاری می‌دهد. مراحل نصب توسط برنامه‌ریزی خودکار CAD ساده‌تر شده است. خم‌شدگی، دسترسی هوشمند و روش‌های نصب سریع از نشانه‌های محصولات R&M است. هر نوع فعالیت دیگری مرتبط با سرهم‌بندی کابل‌های فردی در قفسه‌ها ساده و سریع شده است. سیستم مدیریت کابل ماژولار R&M  برای عبور کابل‌های افقی و عمودی راه‌حلی کامل، قابل استفاده و سازگار می‌باشد.

مدیریت کابل

سرعت بالا، تراکم و میزان دسترسی زیاد نشانه‌هایی از گذر زمان است…

فرصت‌ها و چالش‌های مراکزداده در حال افزایش است. حجم داده‌ها و ترافیک اینترنتی هر دو به شکل چشم‌گیری در حال رشد است. استاندارد 10Gigabit Ethernet در شبکه به‌شکل آشکاری ایجاد شده است و استاندارد 40/100Gigabit Ethernet   و کانال فیبرنوری در اینترنت در حال رشد است. مصارف مدرن پیچیده‌ای همانند خدمات نرم‌افزاری، محاسبه‌ای در مقیاس‌های بزرگ و محاسبه یکپارچه، نظارت با کمک اینترنت IPTV و شبکه‌های اجتماعی همه و همه معمول و مرسوم‌تر شده‌اند. نیاز شدیدی به اتصالات و دسترسی، ذخیره و عملکرد سرور احساس می‌شود.

ملزومات مشتریان دشوار و دشوار‌تر می‌شوند. به نظر می‌رسد همه‌چیز باید به‌سوی بهینه شدن حرکت کند، از تفاهم‌نامه‌هایی در سطح خدمات گرفته تا برگشت و ایجاد به ‌سمت بهبود شرایط، زمان پاسخ‌گویی و مصرف انرژی. درخواست‌های پروژه و تغییرات با کم‌ترین بذل توجه‌ای ارائه شده و نیاز به انعطافی نامحدود دارند. مراکز اطلاعات در حال مدیریت شمار زیادی از سیستم‌های حیاتی شرکت‌ها، ساختمان‌ها، موسسات عمومی و خدمات اینترنتی می‌باشند. مشکلات یا اشتباه‌ها انتقال در چنین شرایطی به‌هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

در همین زمان مدیران فناوری‌اطلاعات بایستی تاسیسات خود را یکپارچه کرده و آنان را دوباره سازماندهی کنند و یا مرکز اطلاعاتی جدید و قدرتمندی را برنامه‌ریزی کنند. باید به آن‌ها قدرت مانوری در اداره مسایل تجاری در حرکت، اضافه‌ها و تغییرات داده شود و آن‌ها بایستی در حالی‌که سوددهی و کارایی را افزایش می‌دهند، هزینه‌ها را نیز تحت کنترل خود بیاورند.

یک سناریوی پویا و دینامیک چیست!

هر شرکتی خواهان زیر ساختارهایی است که هر نوع چالشی را مرتفع کند. پایه اساسی برای پاسخ به این نیازها یک سیستم کابل‌بندی است که به شما امکان می‌دهد کاملا منعطف، ایمن و حضوری فعالیت کنید.

سیستم‌های کابل‌بندی شرکت R&M راه‌حلی برای نسل بعدی مراکز اطلاعاتی است. نام R&M برگرفته از سیستم‌های کابل‌بندی ماژولار و ممتاز دارای استانداردی است که همراه با تکنولوژی پیشرو و توزیع‌کننده‌ای مستقل یا شعار مشتری‌مداری می‌باشد. R&M با ساخت سوییس و دقت سوییسی و با کیفیت بی‌رقیب خود، گستره کاملی از فیبرنوری و مسی را برای زیر ساختارها توسعه و تولید می‌کند. با روش‌های نصبی سریع و پیشرفته R&M، مراکزداده قادر خواهند بود تا شبکه‌هایشان را با بیشترین سهولت نصب کرده، توسعه دهند یا تعمیر کنند.

سیستم چنان طراحی ماژولار یکپاچه‌ای در اختیار دارد که هر زمان برای استفاده کاربران لذت‌بخش است، این طراحی سیستم‌ها را به‌شکل غیرمتعارفی منعطف و کم هزینه کرده است. مراکزداده  تنها سیستم‌هایی را نصب می‌کنند که به آن نیاز داشته و همواره بدون وجود اجباری به قطع پیشبرد عملکرد با آن سازگار باقی می‌ماند. به‌وسیله تامین اتصالات کابل‌بندی پیش از اتمام فردی و آزمایش شده و قفسه‌های توزیع آماده استفاده، R&M به‌شکل دقیق خدمات مورد نیاز را برای حذف موانع معمول ارائه می‌دهد. این در حالی‌است که هم در زمان صرفه‌جویی می‌شود و هم موجب افزایش کارایی و تبدیل نیز می‌شود. R&M کاربران را با کمک پشتیبانی باکیفیت و در دسترسی محلی خود در تمامی مراحل از مرحله طراحی گرفته تا عملیات‌های پیش‌رونده یاری می‌دهد.

با ما همراه باشید تا ارتباطات بدون مرز را تجربه کنید…

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *