R&M مجوزهای ثبت اختراع کانکتور MPO را مبادله می‌کنند

MPO-کانکتور R&M

MPO-کانکتور R&M


R&M

زمان تخمینی مطالعه: 2 دقیقه

توافق‌نامه جدید راه را برای مکانیسم QR توسعه یافته و ثبت شده توسط R&M برای یکپارچگی در نمونه[1] کانکتورهای فشار-کشنده US Conec’s DirectConec باز می‌کند.

 R&M و US Conec Ltd. اعلام کردند که سازندگان با مبادله مجوزها و شناسایی متقابل حق ثبت اختراع، برای اتصالات فیبرنوری MPO موافقت کرده‌اند.

این دو شرکت‌ اعلام کرده‌اند: این اقدام به‌نفع ارائه‌دهندگان مراکزداده و اپراتورهایی است که با تقاضاهای زیاد برای افزایش تراکم کابل‌های فیبرنوری مستقر، برای انتقال داده با سرعت بالا روبه‌رو هستند.

این قرارداد جدید که توسط R&M ثبت شده راه را برای مکانیسم QR گسترش داده و برای یکپارچگی در نمونه کانکتورهای فشار-کشنده [2]  US Conec’s DirectConec  این راه را باز می‌کند.

طراحی این کانکتورها به گونه‌ای است که اتصال آداپتور به سهولت و بدون کوچک‌ترین فشار و آسیب به آن میسر است. همچنین باعث می‌شود که آن‌ها به‌ویژه در پچ‌پنل‌های با تراکم بالا کار کنند.

طبق قرارداد، US Conec  اکنون می‌تواند از مکانیسم QR در انواع کانکتورهای خود استفاده کند. به نوبه خود، R&M  می‌تواند کانکتور فیبر چندگانه QR خود را – که MPO-QR «با تغییر قطبیت» نامیده می‌شود – در ایالات متحده مونتاژ و به‌فروش برساند.

این شرکت‌ها می‌گویند با این توافق جدید، کاربران در نهایت قادر خواهند بود که چندین اتصال فیبر را بسیار آسان برای شبکه‌های داده پُرسرعت به‌کار ببرند.

بر اساس اطلاعات موجود در یک بیانیه مطبوعاتی، توافق‌نامه مجوزهای متقابل ثبت اختراع در 16 نوامبر 2022 لازم‌الاجرا شده است. تاریخ آن به محصولاتی می‌رسد که قبلا تولید، فروخته و توسعه‌یافته شده‌اند.

MPO-connector
امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *