مرکز صلاحیت قفسه و رک ها

مرکز صلاحیت قفسه و محفظه ها

مرکز صلاحیت قفسه و محفظه ها


رک

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه 

رک و محفظه

بــا دراختیــار قرارگرفتــن شــرکت ایتالیایــی ســازنده رک و محفظــه Tecnosteel S.r.l . در برونلو  (VA), R&M اکنون میتوانــد راه حل هــای مرکــزداده یکپارچــه ویــژه مشــتری را در هـر نـوع و انـدازه ارائـه دهـد.

tecnosteel رک

معرفی برند Tecnosteel

Tecnosteel، با حدود 90 کارمند، از 7 ژانویه 2022 بخشی از گروه R&M بوده است. سازنده رک‌ها و محفظه‌های 19 اینچی برای تجهیزات و شبکه‌های فناوری‌اطلاعات در مراکزداده، رهبر بازار در ایتالیا است و موقعیت خوبی در این زمینه (اروپا و بخش‌هایی از خاورمیانه) دارد. این مجموعه شامل کابینت‌های توزیع و سرور فشرده، محفظه اتاق‌های کامپیوتر، توزیع‌کننده‌های برق، سیستم‌های خنک‌کننده و تهویه مطبوع و همچنین سیستم‌هایی برای مدیریت شبکه و نظارت در مراکزداده است. این شرکت کاملا با فرهنگ شرکتی مبتنی بر ارزش R&M مطابقت دارد. تمرکز مشترک بر کیفیت، دانش صحیح، انعطاف‌پذیری و مشتری‌مداری قوی و همچنین روحیه یک خانواده بودن، ویژگی‌هایی هستند که هر دو شرکت را تعریف می‌کنند. هدف استراتژیک ارائه راه‌حل‌های زیرساختی یکپارچه و پیچیده برای مراکزداده از یک منبع واحد، تکمیل کامل مجموعه و هماهنگ کردن و گسترش پایدار روابط با مشتری در اروپا است. Tecnosteel اکنون در حال توسعه راه‌حل‌های مرکزداده سبز با نام تجاری «BladeShelter» است.

رک

تمرکز بر محدوده محصول

– محفظه IT 19 اینچی فشرده

– سیستم‌های کابینت فناوری‌اطلاعات 19 اینچی انعطاف‌پذیر

– سیستم‌های کابینت سرور مرکزداده

– راه‌حل‌های مرکزداده یکپارچه و ماژولار

– راه‌حل‌های مرکزداده لبه و میکرو

– خنک‌کننده مرکزداده، توزیع انرژی و سیستم‌های نظارتی

رک 19 اینچی

آینده برند Tecnosteel

سایت تولید بسیار خودکار در برونلو به‌طور مداوم گسترش خواهد یافت و در آینده مرکز تعالی مهم R&M برای ر‌ک‌ها و محفظه خواهد بود. تمرکز دیگر توسعه مشترک نوآوری‌هایی است که با آن می‌توان تراکم شبکه‌ها را افزایش داد و مراکزداده را می‌توان به شیوه‌ای مقرون به‌صرفه‌تر و انرژی کارآمدتر اداره کرد. مجموعه محصولات ترکیبی، R&M را قادر می‌سازد تا واحدهای زیرساخت کامل و متناسب را برای مراکزداده در هر نوع و اندازه ارائه دهد.

منبع : R&M (connection)

بخوانید:  مجله R&M

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *