کابل کشی ساخت‌ یافته برای تسهیلات بهداشتی

کابل کشی ساخت یافته برای تسهیلات بهداشتی

تسهیلات بهداشتی


کابل کشی

زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

فناوری‌های جدید تقاضاهای بیشتری را از زیرساخت‌های فناوری‌اطلاعات در جهت امکانات مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌کنند. یک چالش اساسی برای هر تیم فناوری‌اطلاعات ِمراقبت‌های بهداشتی این است که اطمینان حاصل کنند شبکه آن ظرفیت مقابله با تقاضای آینده را دارد، بدون این‌که هزینه‌ها افزایش یابد.

تسهیلات بهداشتی

زیرساخت‌های کابل کشی در مراکز مراقبت‌های بهداشتی باید با نگاهی خاص به آینده طراحی شوند، زیرا پیشرفت در درمان، فناوری و همچنین حجم بیماران به نظر می‌رسد که ادامه‌دار باشد. بدون آینده‌نگری، این پیشرفت‌ها ممکن است طول عمر زیرساخت کابل کشی را محدود کند. با استفاده از فناوری‌های جدید و موجود، راه‌حل‌های شبکه را می‌توان برای رفع نیازهای هر یک از این تسهیلات طراحی کرد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

شرکت R&M نیز در خصوص کابل کشی ساخت‌یافته حوزه بهداشت، درمان و بیمارستانی فناوری پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد که به خلاصه‌ای از آن اشاره می‌کنیم و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مستقیما در لینکی که در پایان این مطلب درج کردیم مراجعه فرمایید.کابل کشی اتاق بیمار: محصولات ضد میکروبی  R&MhealthLine با لمس عناصر کابل کشی در معرض خطر به کاهش خطر آلودگی متقابل با میکروب‌ها کمک شایانی می‌کند.خطر عفونت‌های بیمارستانی: خطر عفونت‌های بیمارستانی را نمی‌توان بیش از اندازه تخمین زد. حتی در کشورهایی با پیشرفته‌ترین استانداردهای بهداشتی، عفونت‌های بیمارستانی یا عفونت‌های مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی (HCAI) به‌طور کلی شایع‌ترین بیماری‌های عفونی هستند. HCAI یکی از ده علت اصلی مرگ و میر در جهان است. به گفته سازمان بهداشت جهانی، خطر مرگ در اثر عفونت بیمارستانی دو برابر بیشتر از خطر مرگ در تصادفات جاده‌ای است.

R&M کابل کشی ساخت یافته برای تسهیلات بهداشتی

نمونه کارهای R&M در کابل کشی ساخت‌یافته برای حوزه بهداشت و درمان R&MhealthLine مجموعه‌ای جامع برای اتصال شبکه ضد میکروبی بیمار محور ارائه می‌دهد. این مجموعه مراقبت‌های بهداشتی توسعه‌ای از سیستم R&Mfreenet system برای کابل کشی ساختاریافته LAN است. از نظر نصب و عملکرد همان راحتی محصولات استاندارد را ارائه می‌دهد.محدوده  R&MhealthLine شامل: پریزهایی با سوکت RJ45 برای داده‌های محلی و شبکه‌های ارتباطیCat. 6A محافظ و Cat. 6A بدون محافظ. پچ‌کورد برای اتصال کامپیوتر، دستگاه‌های پزشکی، تلفن، سیستم‌های تماس، پایانه‌های چند رسانه‌ای و غیره.کلاهک‌های محافظ و عناصر کدگذاری سیستم امنیتی R&Mشرکای R&M  محصولاتی را در سراسر جهان در مراکز مراقبت‌های بهداشتی همچون بخش‌ها، اتاق‌های عمل، اورژانس، خانه‌های سالمندان، مراکز توانبخشی و مراقبت‌های بهداشتی نصب و اجرا می‌کنند. سایر برنامه‌های R&MhealthLine شامل آزمایشگاه‌ها، تهیه غذا، آموزش و سایر کاربردهای عمومی است. جهت اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر به لینک زیر مراجعه کنید:

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *