فراگیر – حتی در شبکه

فراگیر در شبکه

فراگیر در شبکه


زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

مجموعه لارا باروت واقع در آنتالیا از آوریل 2022 بیش از هر زمان دیگری با تحولی فوق‌العاده‌ پذیرای مهمانانش بوده است. این شبکه همچنین راحتی بیشتری را نیز که توسط شریک QPP منطقه‌ایش ROLVA طراحی و اجرا شده، فراهم آورد.

مجموعه لارا باروت شامل 535 اتاق است که دارای 16 مدل اتاق از جمله اتاق‌ها و سوییت‌های تالاب، سوییت پنت‌هاوس، سوییت‌هایی با طراحی‌های خاص و اتاق‌های خانوادگـــی و لوکـس است. با این تحـول بزرگ که بین نوامبر 2021 و آوریل 2022 ســـاخته و تکمیل شده، انـــــواع اتــاق‌های مـُدرن، رسـتوران‌هـای à la carte  جدید، یک پارک آبی همراه با جوایز، عایق صوتی منحصر به‌فرد و مواردی دیگر در خدمات گسترده‌ای گنجانده شده است. هتل اولترا شامل 9 رستوران آلاکارته هیجان‌انگیز است. علاوه بر آن، هتل 24 ویلا بایو را ساخته که در اکتبر 2022 بازگشایی شده.

هتل‌های Barut Collection  از جمله برترین تفرج‌گاه‌های مدیترانه هستند. هتل Barut Collection چیزهایی بیش از کارکنان مشتاق، محیط مجلل و سرگرمی‌های بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد. در این مسیر راه‌حل‌های شبکه شرکت R&M طراحی و نصب شده توسط شریک QPP تجاریش ROLVA برای مجموعه Lara Barut از تمام برنامه‌های IP هتل پشتیبانی می‌کند.

به‌ویژه این‌که میهمانان این مجموعه انتظار یک اتصال اینترنتی سریع و فراگیر را دارند. وقتی در استخرها، ساحل و رستوران‌ها استراحت می‌کنند، همواره آن‌لاین‌اند. آن‌ها تصاویر را به اشتراک می‌گذارند، ویدیوها را پخش و به‌صورت مجازی نیز بازی می‌کنند. به‌همین دلیل است که مجموعه لارا باروت یک زیرساخت WLAN با کارایی و تراکم بالا را برنامه‌ریزی کرده. این برنامه برای پاسخ‌گویی به نیازهای رسانه‌های اجتماعی، بازی‌ها و پخش برنامه‌های مهمانان در همه‌جا در نظر گرفته شده است. این شرکت به‌دنبال راه‌حلی برای کابل‌کشی پایدار، ضد آب و غیرقابل نفوذ در فضای باز بود که بتوان آن را در کل مجموعه توسعه داد.

مدرنیزه کردن در زمان بحران

مدرنیزه کردن در زمان بحران

در چارچوب رقابتی حساس در حوزه‌ی گردشگری، پروژه‌های نوسازی زیر فشار زمانی قابل توجهی قرار دارند. علاوه بر کارهای معماری، مجموعه لارا باروت قصد این را داشت که کل شبکه داده را از نوسازی کرده و ارتقا دهد. این بدان معناست که مقادیر زیادی از تجهیزات مورد نیاز برای نصب باید به‌صورت محلی در دسترس باشند، همیشه به‌موقع تحویل داده شوند و طبق برنامه نیز نصب شوند.

R&M META و شریک QPP منطقه‌ایش ROLVA این چالش را پذیرفتند. در میان جنبه‌های دیگر این چالش، نسبت قیمت/عملکرد، نصب و راه‌اندازی، صرفه‌جویی در هزینه، چرخه‌ عمر طولانی محصولات و رویکرد فراگیر نیز قانع‌کننده بودند.

شــبکه جدید نه تنها WLAN ســریع و یکپارچـــه‌ای را برای مهمانان در داخل و خارج از منزل فـراهم می‌کند بلکه مدیریت هتل و ساختمان، ادارات، امور مالی، تلفن، IP-AUDIO، تله متری، VOIP، امنیت، نظارت، سرگرمی، CAST  و IPTV را نیز یکپارچه نگه می‌دارد.

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *