محصولات ژوان رک (Jowan-Rack Products)

شرکت لاوان ارتباط مفتخر است از سال ۱۳۸۷ باهدف تامین بخشی از نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها به رک‌های استاندارد و با کیفیت، تولید رک‌های ژوان را آغاز کند.
رک ِسرور و شبکه باعث توسعه‌ی اثربخشــی و کارایی سیستم‌ها و مراکزداده می‌شود. نگهـداری و محافظت از سـرور و تجهیزات شبکه‌تان راحت‌تر و امنیت آن‌ها افزایش می‌یابد. ممکن است فکر کنید به‌خاطر هزینه، خرید رک سرور و رک شبکه کمی سخت و دشوار باشد اما باید توجه داشته باشید برتری‌ها و سودهایی که رک برایتان مهیا می‌سازد، مطمئنا باارزش خواهد بود. لاوان ارتباط با رک‌های ژوان پیشرفت اثربخشی و کارایی را در مراکزداده شما به ارمغان می‌آورد.
رک‌های ژوان با دارا بودن مشخصه‌های فنی متعدد به‌همراه ویژگی‌هایی نظیر طراحی زیبا و منحصر به فرد، تنوع در مدل، سایز و لوازم جانبی می‌توانند گزینه‌های مناسبی در همه سازمان‌ها وشرکت‌ها باشند.
این رک‌ها در مدل‌های مختلفی از قبیل رک‌های سروری دیواری و آزمایشگاهی ارایه می‌شود.
رک‌های ژوان در سایزهای ۶ تا ۴۲ یونیت و عرض‌های ۶۰ – ۸۰ – ۱۰۰ و عمق‌های ۴۵ و ۶۰ برای رک‌های دیواری و عمق‌های ۶۰ – ۸۰ – ۱۰۰ و ۱۲۰ برای رک‌های ایستاده مناسب برای انواع مراکزداده می‌باشند.
این رک‌ها همراه با تنوع بسیار در تجهیزات جانبی از قبیل انواع سینی‌های ثابت و متحرک، بلانک پنل‌ها، نگهدارنده‌های کابل، پاور ماجول‌ها، کنترل‌کننده فن و دما، چرخ و پایه، قفل‌های حفاظتی، لایت‌پنل و انواع درب‌های شیشه‌ای مقاوم، فلزی مشبک و ساده، پاسخگوی تمامی نیازهای طراحان شبکه می‌باشند.

تصویرنام محصولportfolio_cat_hfilter