همکاری شرکت R&M در شمال دور

همکاری در شمال دور

همکاری در شمال دور


زمان تخمینی مطالعه: 4 دقیقه

بسیاری از مناطق منتظر Fiber to the Home هستند، اما بودجه دولتی‌ای برای ساخت شبکه‌ها دریافت نمی‌کنند.

Joachim و Stephan Lührs از IngCommerce این را یک نقطه ضعف نمی‌دانند، بلکه آن‌را به‌عنوان یک فرصت کارآفرینی می‌دانند.

 

به‌طورکلی شهرها شبکه‌های فیبرنوری‌شان را به‌خوبی توسعه داده‌اند. این‌جاست که شرکت‌های پیشرو مخابراتی مانند R&M به‌طور فعال درگیر هستند. این روزها، اغلب مقامات محلی در مکان‌های دورتر درگیر هستند. آن‌ها از بودجه دولتی برای توسعه عرضه پهنای باند استفاده می‌کنند.

 

اما مناطق بین این دو نیز منتظر پیشنهادات FTTH هستند. آن‌ها بودجه دولتی دریافت نمی‌کنند زیرا می‌توانند – از لحاظ نظری – منابع خود را از ارائه‌دهندگان موجود دریافت کنند. با این وجود، شرکت‌های مخابراتی تمایلی به سرمایه‌گذاری در این‌جاها ندارند.

 

IngCommerce در بازار نیش‌مارکت فعال است. موقعیت‌هایی در شمال آلمان هستند که شرایط زمینه‌ای مطلوب را دارند. برای برخی از شرکت‌ها،IngCommerce و شرکای آن‌ها شرکت‌های نصب‌کننده محلی خود را به‌صورت انعطاف‌پذیر و مستقل تاسیس کرده‌اند. جدیدترین پروژه در اوایل سال 2022 در منطقه Gifhorn راه‌اندازی شده است. در این‌جا، 14000 خانه باید به اتصال فیبرنوری مجهز شوند.

 

فیبر در شمال

کارایی به‌عنوان یک عامل موفقیت شرکت R&M

کارایی یکی از عوامل موفقیت در گشایش این بازارها است. شرکای پروژه باید کار ساخت‌وساز را دقیقا با IngCommerce به‌عنوان پیمانکار اصلی هماهنگ کنند و دقیقا به ضرب‌الاجل‌ها پایبند باشند. Joachim و Stephan Lührs به تجربه می‌دانند که R&M کارایی مطلوب را تضمین می‌کند. نزدیک به 20 سال است که آن‌ها R&M را به‌عنوان تامین‌کننده قابل اعتماد محصولات فیبرنوری با کیفیت بالا می‌شناسند. چرا که در چندین پروژه شمال دور، R&M ر‌ک‌های خیابانی را برای جداکننده‌های فیبرنوری و جعبه‌های Polaris را برای رابط‌های ناحیه خدماتی ارائه کرده است.

 

رک‌های آماده نصب شرکت R&M

کارخانه R&M در Wehnrath ر‌ک‌های خیابانی را برای مونتاژ آماده می‌کند. R&M آن‌ها را مستقیما طبق برنامه و با تجهیزات مناسب به محل ساخت‌وساز می‌برد. تنها کاری که تیم‌های ساختمانی باید انجام دهند این است که رک را از روی پالت خارج کرده و روی فونداسیون قرار دهند. آن‌ها می‌توانند بلافاصله کابل‌ها را وصل کنند و مدیریت کابل و سینی‌های اتصال را نصب کنند.

 

(( R&M  از پروژه‌های ما به‌طور مطلوب پشتیبانی می‌کند.))

Stephan Lührs، مالک مشترک IngCommerce 

استفان لورز می‌گوید: این واقعا برای ما کارآمد است. وی تاکید می‌کند: «R&M با راه‌حل‌های نصب آسان، تحویل مطمئن، همکاری روان و ارتباطات باز مبتنی بر مشارکت، پروژه‌های ما را به‌طور بهینه پشتیبانی می‌کند.»

 

منبع : R&M ( connection  )

بخوانید : مجله R&M

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *