طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری

Computer network design

Computer network design


امروزه هیچ کس نمی تواند انکار کند که تقریبا همه سازمان ها، موسسات،آموزشگا ها، شرکت ها و … در حال استفاده از شبکه های کامپیوتری هستند، آن هم به یک دلیل ساده: ارتباط منظم، یکپارچه و سریع سیستم های کامپیوتری جهت انتقال انواع مختلف اطلاعات.

استفاده از شبکه های کامپیوتری اگر چه غالبا کارها را ساده تر می کند، اما الزاما همیشه این طور نیست و گاهی اوقات پیچیدگی های خاص خودش را خواهد داشت که مرتفع کردن این پیچیدگی ها و مشکلات شاید از دایره دانش، حوصله و زمان شرکت ها و موسسات خارج باشد.

مدیریت و پشتیبانی شبکه و سرور به روش های مختلفی امکان پذیر است. برخی از سازمان ها برای این کار نیروهای متخصصی را به صورت تمام وقت و پاره وقت استخدام می کنند، اما تجربه کارهای مدیریتی نشان داده است که قرار دادن همه اطلاعات و اسناد و مدارک یک شرکت در دست یک فرد ریسک بزرگی است. بارها در سازمان ها شاهد بوده ایم که کارمندان به دلایل مختلف از مسوولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند. بنابراین سپردن امورات مربوط به طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری به یک مجموعه مجرب و قابل اعتماد بهترین گزینه ای است که می توان به مدیران و صاحبان کسب و کار پیشنهاد داد.

computer networking 1

شرکت لاوان ارتباط با سابقه دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری و استفاده از کادر مجرب که آموزش های لازم را به خوبی پشت سر گذاشته اند، توانایی پشتیبانی و نگهداری از سیستم ها و شبکه های کوچک و بزرگ به هر اندازه ای را داراست. سیستم های مانیتورینگ و مدیریت شبکه لاوان ارتباط یکی از بهترین راهکارهای مدیریت شبکه برای سازمان ها و شرکت هاست.

نگاهی به مشتریان لاوان ارتباط می تواند تصمیم گیری را برای هر مجموعه و مدیریتی که با مشکلات مربوط به طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری دست و پنجه نرم می کند، راحت تر کند:

  • – کمیته امداد امام خمینی (ره)
    – بانک مهر اقتصاد
    – بانک انصار
    – بانک دی
    – بانک حکمت ایرانیان
    – بانک آینده
    – بانک ملی
    – بانک کشاورزی
    – بانک قوامین
  • site net work
امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *