راه‌حل‌های کابل کشی سفارشی برای بهداشت و درمان

راه حل‌های کابل کشی

راه حل‌های کابل کشی


سامانه R&M freenet راه‌حل‌های کابل کشی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که موردپسند نصاب و کاربر است. این برای انتقال داده با کارایی بالا و همچنین برای بسیاری از عملکردهای دیگر درگیر در اجرای یک کلینیک مناسب است. به همین دلیل وجود یک زیرساخت مطمئن شبکه و سیستم کابل‌کشی قابل اطمینان جزء اساسی‌ترین مسائل در راه اندازی یک زیرساخت موسسه بهداشتی و درمانی است.

سرویس‌ها و خدمات تحت شبکه متفاوت و متعددی در یک موسسه بهداشتی مانند بیمارستان بصورت همزمان فعالیت می‌کنند که میزان اطلاعات تولیدی روزانه آن‌ها بسیار زیاد است. به منظور دسترسی به این اطلاعات بصورت بلادرنگ و در هر زمان، وجود شبکه‌ای با کارایی بالا ضروری است. سیستم کابل‌کشی R&M freenet تمامی این الزامات را برطرف می‌کند و با پروژه‌های متعددی که توسط این سیستم صورت گرفته است به الگویی برای دیگر تولیدکنندگان تبدیل شده است.

شرکت R&M همواره بعنوان یکی از پیشگامان حوزه سلامت، تنها به راه حل‌های مراقبت از درمان بسنده نکرده و با ورود به جزییات پروژه‌های کابل‌کشی شبکه برای موسسه‌های بهداشتی و درمانی، راه حل‌های جامعی برای این موسسات ارائه کرده است.  این راه حل‌ها نقاط ضعف اختراعات را پوشش داده و حفاظت تجهیزات مورد استفاده در مراکز بهداشتی درمانی را بیشتر می‌کنند. همچنین این راحل‌های ویژه، به منظور جلوگیری از خطاهای عملیاتی، کاهش خطر ابتلا به آلودگی متقابل از یک فرد به دیگری و محافظت از بیماران و تجهیزات در برابر ولتاژ زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سیستم قابل اطمینان و با کیفیت کابل‌کشی R&M freenet با ارائه راهکارهایی با جزییات برای مراکز بهداشت و درمان موجب شده که R&M یک انتخاب ایده‌آل برای پروژه‌های کابل‌کشی در مراکز بهداشتی باشد. 

پیشگیری از خطاهای عملیاتی

سیستم کابل‌کشی شبکه می‌تواند بطور همزمان از تعداد زیادی کاربری پشتیبانی کند. نمونه‌های این کاربری‌ها عبارتند از:

سیستم اطلاعات کلینیک (CIS)، ثبت سوابق الکترونیکی بیمار (ERP)، آرشیو دیجیتال تصاویر (PACS)، انتقال تصاویر HD ویدیویی برای جلسات آموزشی یا مشاوره از راه دور، درمان از راه دور، هشدارها، برنامه‌های اداری، خدمات پرینتر و اشتراک گذاری فایل‌ها، تلفن‌های IP، شبکه WLAN، مانیتورینگ بر مبنای IP، سیستم‌های امنیتی مانند انرژی، شرایط آب و هوایی، مدیریت ساختمان وغیره. این برنامه‌ها ممکن است روزانه چند گیگا بایت اطلاعات تولید کنند. بنابراین هر رایانه در کلینیک یا مرکز درمانی باید بتواند در کسری از میلی ثانیه به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

الزامات برای همخوانی و مدیریت ریسک و کیفیت، منطبق بر ISO80001 یا ISO27001، نیاز زیرساخت‌های ایمن IT است.

برای مثال، کلینیک‌ها باید اطمینان حاصل کنند که برنامه‌های کاربردی پزشکی، اداری و چندرسانه‌ای کاملاً از هم جدا هستند تا تضمین شود که آن‌ها بر روی یکدیگر تأثیر منفی نمی‌گذارند. و این تفکیک باید در عملیات روزانه و در طول همه تغییرات و موارد اضافه شده حفظ شود.

سیستم امنیتی R&M این هدف را با کدگذاری رنگی، درپوش و برچسب برای علامت‌گذاری اتصالات، برآورده می‌کند. با کدگذاری رنگی سیستم امنیتی مرحله 1، اجزای متفاوت از یک سیستم یکسان می‌توانند با رنگ‌‌های یکسان علامت‌گذاری شوند.

در مرحله 3 امنیتی قفل‌های مکانیکی برای کانکتورهای LAN، هنگامی که کابل‌ها جدا شده یا متصل می‌شوند، از استفاده نادرست و خطاهای عملیاتی جلوگیری می‌کنند. فقط افراد مجاز می‌توانند قفل‌ها را باز کنند. این بدین معنی است که کلینیک‌ها می‌توانند اقداماتی را انجام دهند که مطمئن شوند اتصالات داده به طور غیرمنتظره یا ناخواسته قطع نمی شود.

علاوه‌بر‌این، استانداردهای ذکر شده الزامات لازم برای مستند‌سازی و مدیریت سیستم کابل‌کشی را تعریف می‌کند.در اینجا سیستم (R&M inteliPhy (AIM که یک سیستم خودکار و حرفه‌ای مدیریت زیرساخت است، می‌تواند به رعایت این الزامات کمک کند. با استفاده از این سیستم می توان تمام سیستم کابل کشی را ارائه کرد و پچ کردن به طور خودکار و در زمان درست مستند می‌شود.

کابل‌کشی

 

منبع: R&M Website

بخوانید: انواع پچ پنل | پچ پنل فیبر نوری (قسمت اول)

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *