خودروهای بدون سرنشین در آریزونا!


تاکسی های بدون  راننده در آریزونا  

شرکت تاکسیرانی uber که سبک تاکسی اینترنتی ارزان با خودروی شخصی را بنیان گذاشته است. اعلام کرد که خودروهای آن در ایالت آریزونا مشغول جابه جایی مسافر شدند.

پس از آنکه اوبر در دنیا سروصدای همه تاکسیداران را درآورد، کسی موفق به غیر قانونی کردن آن نشد، این شرکت اکنون عرصه فعالیت خود را در حمل و نقل گسترش داده و نه تنها از حمل مسافر به حمل بار هم رسیده است، بلکه در مسیر خودران کردن وسایل نقلیه و تکنولوزی های مرتب با کارش هم به درجه بالایی دست یافته است.

آغاز پروژه و موفقیت آن

سال گذشته وقتی اوبر آزمایش خودروهای خودران خود در ایالت کالیفرنیا را آغاز کرد، مقامات این ایالت  با انواع مانع تراشی ها، تلاش کردند از این کار جلوگیری کنند و در نهایت پس از یک مرافعه بلند بالا، اوبر خودران های مطمئن خود را به در ایالت کالیفرنیا را آغاز کرد، مقامات این ایالت  با انواع مانع تراشی ها، تلاش کردند از  این کار جلوگیری کنند و در نهایت پس از یک مرافعه بلند بالا، ابوبر خودران های مطمئن خود را به شهر تمپ در ایالت آریزونا آمریکا آورد؛

جایی که فرماندار ایالت، شخصا ورودشان را تبریک گفت. 16 خودروی بدون راننده شاسی بلند ولوو، اکنون در شهر تمپ ماده ارایه سرویس حمل و نقل به درخواست های شهروندان هستند و قیمت جابه جا شدن با آنها نیز تغییری نکرده است. این خودروها توانایی پذیرش سه مسافر را دارند.

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *