open rack چیست؟

open rack

open rack


معرفی مختصر open rack

open rack، تجهیزاتی است برای نصب سرورها و سایر تجهیزات شبکه. هنگامی که تجهیزات را مستقر می­کنید و کابل­ ها را در اتاق رایانه یا مرکز داده سازماندهی می­کنید، استفاده از فضای مناسب ضروری است. بنابراین، open rack ها در زمان مناسب برای کمک به سازماندهی منظم و مقرون به صرفه ارائه می­شوند. در اینجا سه مزیت رک­های سرور با فریم آزاد و این که چرا باید آن­ها را برای نیازهای ذخیره‌سازی تجهیزات در نظر بگیرید، آورده شده است که آن­ها را بررسی خواهیم کرد.

1 8

مزایای open rack

مدیریت بهتر کابل

این واقعیت که شما می­توانید کابل­ها را از طریق درها و پنل­ها با مانع روبرو کنید، هنگام استفاده از قفسه باز قاب شما را ناامید نمی کند. این فقط توسط قفسه­های 2 پست یا 4 قفسه پست بدون محدودیت در هر جهت تشکیل شده است.

جریان هوا

قفسه­های محصور شده برای تهویه آسان نیستند. از طرف دیگر، جریان هوایی بدون محدودیت را ایجاد می­کنند و از تجمع گرما جلوگیری می کنند. خنک‌کننده مناسب برای عملکرد کل سیستم مفید است.

دسترسی آسان

بدون موانع، می توانید به هر تجهیزات و کابل­های مسیر آزادانه در هر جهتی که می خواهید دسترسی داشته باشید. و تمام اعضا و وضعیت کار برای نظارت در زمان دلخواه برای شما قابل مشاهده و در دسترس است.

1 7

بخوانید: رک های سروری و مخابراتی

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *