تـغييرات در بازار AV

بازار AV

بازار AV


زمان تخمینی مطالعه: 4 دقیقه

تغيير نسل در بازار سمعي و بصري استراليا در حال رخ دادن است. استانداردهاي جديد ويديويي با پشتيباني از IP خود را تثبيت مي‌کنند، اما در مورد کابل کشي چه مي‌کنيد؟


نمايش فيلم‌ها با کيفيت FULL HD خانواده را تحت تاثير قرار مي‌دهد. آن‌ها همچنين از کارها در سطح معاملات، درکنفرانس‌ها، سخنراني‌ها، دانشگاه‌ها و معاينات پزشکي در بيمارستان‌ها پشتيباني مي‌کنند. به طور فزاينده‌اي، انتقال ويديو بر اساس استانداردهاي غالب و قابل قبول صنعت مانند (HDBaseT-IP (HDBaseT over IP و SDVoE در ويديو تعريف شده توسط نرم‌افزار از طريق اترنت است.

 

چرا؟ چون هر دو  به‌جاي پروتکل‌هاي اختصاصي از Ethernet/IP استفاده مي‌کنند. چراکه اين سامانه‌ها طبق برنامه کار مي‌کنند، توليدکنندگان Cat. 6A Shielded با کيفيت بالا براي AV است نه تنها در استراليا بلکه در همه‌جا تا به امروز کابل‌هاي HDMI و کواکس تقريبا خواسته‌هاي AV را برآورده کرده‌اند. اتصال آن‌ها آسان است و سامانه ويديويي کار مي‌کند، اما از لحاظ توسعه، انعطاف‌پذيري‌اي را نشان مي‌دهد. از سوي ديگر نيز     Cat. 6A، با انعطاف‌پذيري و کانکتور‌هاي پايان‌پذيري ميدان (Field Terminable)، هر چيزي را که کابل کابل‌کشي نقطه به نقطه HDMI يا کابل‌کشي کواکسيال دارد، انجام نمي‌دهد. کابل‌کشي در پس زمينه اگر به درستي نصب شود را توصيه مي‌‌کند. لذت کامل بدون اتلاف و بدون خطا را نيز کاملا تضمين مي‌کنند.

اين قلمرو جديد براي بسياري از متخصصان، به منظور دست‌يابي به عملکرد تضمين شده، مي‌توانند با اطمينان از سامانه کابل‌کشي تمام نيازهاي فعلي و آينده را با  اندازه‌گيري‌هاي دقيق، برآورده کنند.

در سال 2019، در مواجهه با اين بازار در حال تغيير، توزيع‌کنندگان از R&M براي بسته‌بندي تمامي کارها براي کابل‌کشي نقطه به نقطه براي تاسيسات AV درخواست داشتند.

جست‌وجوي کانکتورهاي پابان‌پذير ميدان Cat. 6A و کابل‌هاي بنفش محافظ Cat. 6A    با کيفيت بالا بودند تا سامانه AV را از ساير سامانه‌هاي نصب شده متمايز کند. يک بار ديگر، کانکتور R&M FM45 خود را به عنوان يک محصول جهاني ثابت کرد

محصول، دانش فني، گارانتي

براي اين نوع راه‌حل‌هاي همه کاره (all-in-one solutionا) R&M تنها تامين کننده‌اي است که دانش فني و ضمانت‌نامه پاياني را ارائه مي‌دهد.

در برنامه شريک واجد شرايط (R&M (QPPا، مشاوران و نصابان AV جلسات آموزشي جامعي را مي‌بينند که مختص سامانه‌هاي AV و استقرار آن‌ها است.

آن‌ها دوره را در حالي ترک مي‌کنند که کاملا با FM45، Cat. 6A ، HDBaseT-IP و SDVoE آشنا هستند و آماده استفاده از آن‌ها در آينده‌اي نزديک فراهم است. R&M به فارغ‌التحصيلان QPP ، 25سال ضمانت روي نصب و راه‌اندازي AV مي‌دهد – ضمانتي که به نوبه خود به مشتريان آن‌ها راحتي و امنيت مي‌دهند.

 

تقاضا براي کابل‌کشي و آموزش end-to-end cabling براي سامانه‌هاي کابل‌کشي AV در حال افزايش است: R&M استراليا با دانش محلي و مجموعه محصولات با کيفيت بالا در موقعيت ايده‌آل قرار دارد، تا براي تقاضاهاي امروز و آينده پاسخ‌گو باشد.

تـغييرات در بازار AV
تـغييرات در بازار AV
تـغييرات در بازار AV

منبع : R&M ( connection )

بخوانید : مجله R&M

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *