دیجیتالی شدن | سهولت در جستجو و محاسبات مربوط به پروژه

دیجیتالی شدن

دیجیتالی شدن


زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

برای آر اند ام (R&M) دیجیتالی شدن به معنای ایجاد یک مدل کسب و کار متناسب با نیازهای واقعی در کنار یک زیرساخت جامع است. هدف این است که کار در داخل خانه و برای برنامه‌ریزان در بازار به تدریج آسان تر شود. از طرف دیگر ایجاد بازده و ارزش بیشتر برای همه و ایجاد یک مسیر انتقال مناسب برای فرآیندهای تجاری است. این یعنی برای مثال اگر دیگر لازم نباشد وقت زیادی را صرف مطالعه کاتالوگ‌ها کنید و به جای آن با یک کلیک رکوردهای داده ایجاد کنید و محاسبات را به صورت خودکار انجام دهید، زمان کافی برای مدیریت پروژه‌های خود پیدا می‌کنید و می‌توانید این کار را با آرامش بیشتری انجام دهید.

یک فروشگاه اینترنتی جدید نقش اصلی را در استراتژی دیجیتال سازی آر اند ام (R&M) ایفا می‌کند. در این فروشگاه از شخصی که در حال جستجو است گرفته تا یک سرپرست پروژه استقبال می کند. مسیریابی برای کاربران کاملا واضح است و مستقیماً به راهکارهای فیبر نوری و مسی هدایت می‌شوند.

نماینده دیجیتال پروژه در حساب شخصی خود

افرادی که کار پیکربندی را انجام می‌دهند به کاربران کمک می کنند تا مواد مورد نیاز را به سرعت شناسایی کنند. آر اند ام (R&M) از یاوران دیجیتالی برنامه‌ریزی شده کمک گرفت تا نیاز برنامه ریزان و نصبان را برآورده كند. آنها بطور خودکار باعث تصمیم گیری راحت تر می‌شوند، پیشنهادهایی در مورد مونتاژ واحدهای کابل کشی ارائه می‌کنند و حتی در محاسبات کلی استفاده می‌کنند.

مشتریان تمام داده های مهم پروژه را در حساب خود ذخیره می کنند که این حساب در واقع به عنوان پروفایل دیجیتالی پروژه است. برای مثال می توان از داده ها به چندین روش استفاده کرد برای مثال خدمات دیجیتالی دقیق اراده کرد و سفارشات را در موعد مقرر تحویل داد. در فروشگاه، مشتریان می توانند قالب هایی را تهیه کنند تا بتوانند به صورت کارآمد سفارشات یا پروژه های آینده (و سفارشات مجدد برای آن‌ها) را پیگیری کنند.

مشتریان به سفارشات، داده های محصولات، موجودی انبار، تحویل و شرایط خاص دسترسی دارند. آنها می توانند ابعاد، استانداردها، مستندات و نتایج تست‌ها را برای همه محصولات فراخوانی کنند. این به آنها کمک می کند تا پروژه های خود را دقیق‌تر کنترل کنند، آنها را به موقع به پایان رسانده و آنها را مستند سازی کنند.

آر اندام (R&M) در حال حاضر فروشگاه اینترنتی را برای آلمان، اتریش و سوئیس افتتاح کرده است. این پلتفرم دیجیتال از سال 2021 در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. مشتریان اختصاصی می توانند به زودی آن را امتحان کنند. هدف این است که امکان استفاده از این بستر در زبان های مختلف و در سطوح مختلف فراهم شود. متخصصان آر اند ام (R&M) کاربران را با فروشگاه آشنا می کنند.

دیجیتالی شدن R&M
امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *