راه‌حل‌های یکپارچه زیرساخت مرکزداده( R&M )

راه‌حل‌های یکپارچه زیرساخت مرکزداده

راه‌حل‌های یکپارچه زیرساخت مرکزداده


زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

یکپارچه‌سازی! همان آینده است.

دوشاخه‌ها[1] رک‌ها[2]. موقعیت[3].  R&M به همه‌چیز[4] فکر می‌کند. این امر را به یک ارائه‌دهنده واقعی برای زیرساخت‌های مرکزداده یکپارچه تبدیل می‌کند.

یکپارچه‌سازی آینده است. زیرا مراکزداده اکنون وظایف مهم‌تری نسبت به انتخاب پچ‌کورد‌ها و نوارها و سیم‌های برق به‌صورت تک به تک دارند. یا حتی فراتر از بدنه، رک و پیکربندی یا حتی هماهنگی در کار نصب نیز از جمله این وظایف‌اند.

یکپارچه‌سازی به این معناست: R&M یک فروشگاه چند منظوره[5] است.R&M  زیرساخت‌های مرکزداده را طراحی می‌کند، آماده می‌سازد و برای استفاده در نصب بر پایه مفاهیم ماژولار ارائه می‌کند. علاوه بر این برای اتاق محاسبات، اتاقMeet-Me، ورودی ساختمان، پردیس، مرکزداده، اتصال متقابل به ارائه‌دهندگان شبکه نیز وجود دارد.

راه‌حل‌های زیرساخت بر پایه ماژولار، اتصال شبکه، طراحی رک‌ها، محفظه‌ها، برق، مدیریت کابل و DCIM کامل را یکپارچه می‌کنند. دوقولوی دیجیتالی Digital Twin  بخشی از بسته‌بندی است. مهم‌تر از همه، رویکرد سامانه‌های آینده‌نگر R&M کارایی عالی و پاسخگویی به پایداری را تضمین می‌کند.

 

یکپارچه‌سازی با برنامه‌ریزی آغاز می‌شود

R&M  از پروژه‌های مراکزداده با هر دسته، اندازه و مشخصاتی از همان گام‌های اولیه با برنامه‌ریزی درست، پشتیبانی می‌کند. مدل یکپارچه‌سازی R&M  برنامه‌ریزی و سفارشی‌سازی، نصب،MAC  و نگهداری را بسیار ساده می‌کند. همچنین R&M تضمین می‌کند که سیستم‌های زیرساختی با هم هماهنگ شده و عملیات به آرامی شروع شود. این امر بازگشت سریع سرمایه را نیز پشتیبانی می‌کند.

در آینده نزدیک، مراکزداده درحال توسعه سالن‌ها هستند، زیرساخت‌ها را متراکم می‌کنند یا برنامه‌هایی مانند یادگیری ماشینی، اینترنت چیزها وG  5 را یکپارچه می‌سازند. R&M از قبل چالش‌ها و راه‌حل‌های زیرساختی مناسب را شناسایی کرده است.

در یک‌جا در سراسر جهان

در سراسر جهان، اپراتورهای مراکزداده سازمانی، هم‌مکانی[6] و  ظرفیت بالا[7] به کیفیت افسانه‌ای محصولات R&M اعتماد دارند. آن‌ها به تعهد R&M در یکپارچه‌سازی زیرساخت‌های اساسی و خاص ارزش بالایی را قائل هستند.

هم‌بندی‌های لبه [8]جدید به‌طور خاص به تخصص یکپارچه‌سازی جامعی نیاز دارند – در R&M این ساختار از کانکتور[9] به راه‌حل سایت توسعه پیدا می‌کند. لبه به این معناست: در مکان‌های غیرمعمول، در محیط‌های سخت، سیستم‌های زیادی برای انتقال اطلاعات بسیار سریع باید در مراکزداده در ابعاد کوچک ترکیب شوند.

R&M  وظایف را در محل چاره‌اندیشی می‌کند و نیازهای محلی را یکپارچه می‌سازد. مراکز مهارت، مشاوران فنی و شرکای تایید شدهR&M  نیز نزدیک به مشتریان در تمام نواحی بازار انجام وظیفه می‌کنند. زنجیره تامین R&M با 14 کارخانه در سراسر جهان متضمن این‌است که ماژول‌های زیرساخت دقیقا به‌موقع و به‌طور مستقیم به مرکزداده تحویل داده شوند.

مشاوره، مهندسی، سفارشی‌سازی، ساخت، نصب، پیکربندی نرم‌افزار DCIM، کنترل کیفیت و تدارکات از یک منبع واحد- اینها خود یک یکپارچه‌سازی هستند.


[1] Plugs

[2] Cabinets

[3] Location

[4] Everything

[5] One-Stop Shop

[6] Colocation

[7] Hyperscale

[8] The New Edge Topologies

[9] Connector

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *