مدل بلوغ R&M برای مدیریت زیرساخت اتوماسیون

مدیریت زیر ساخت

مدیریت زیر ساخت


زمان تخمینی مطالعه:2 دقیقه

 

مقاله تجاری حاضر (( مدل بلوغ R&M برای مدیریت زیرساخت اتوماسیون)) به خوبی مشخص می کند که متخصصین دیتاسنتر در حین استفاده از راهکار مدیریت زیرساخت اتوماسیون (AIM) به چه اطلاعاتی نیاز دارند تا بیشترین ارزش را ایجاد کنند.

در طول چند سال گذشته، AIM تبدیل به یک سرمایه گذاری استراتژیک برای بهینه کردن استفاده از منابع و مستندسازی کابل کشی در دیتاسنترها شده است. اتوماسیون برای سرورها، ذخیره سازی و سوئیچ ها یک امر مثبت به حساب می آید اما در زمنه کابل کشی ای که آن ها را به هم متصل می کند، مستعد خطا، مایه زحمت و از عوامل آشفتگی در مدیریت است.

R&M به عنوان یکی از تاثیرگذاران اصلی در صنعت AIM «مدل بلوغ برای مدیریت زیرساخت اتوماسیون» شناخته می شود و این مقاله تجاری یک مسیر 5 سطحی برای مدل بلوغ را توضیح می دهد و راهنمای می کند که چطور وضعیت فعلی زیرساخت و اینکه چطور باید به سطح بعدی برسیم را شناسایی کنیم.

دکتر توماس ولینگر مدیر تحقیقات بازار دیتاسنتر در R&M می گوید: ما در R&M بیش از پنجاه سال است که صنعت AIM را جلو می بریم و به تعداد زیادی از کارخانه ها کمک کرده ایم تا ظرفیت مدیریتی و مستندسازی کابل کشی خود را در دیتاسنتر بهبود ببخشند. در حین کسب این تجربه ها ما متوجه شدیم که متخصصین دیتاسنتر باید آگاهی پیدا کنند که چگونه باید کار را با AIM شروع کنند. ما در R&M از عبارت «مدل بلوغ برای مدیریت زیرساخت اتوماسیون» استفاده کردیم تا تخصص خود را در زمینه سوق دادن یک سازمان به سمت و سوی عملیات اتوماسیون در دیتاسنترها نشان دهیم.

دیتاسنتر

منبع: R&M Website

بخوانید: کانکتورهایی مخصوص بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *