فناوری خنک کننده NTT

indian datacenter

indian datacenter


زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

NTT  فناوری خنک کننده سبز را در مراکزداده هندی به‌کار می‌گیرد

در یک پایداری با نشان اختصاصی برای اولین بار در مراکزداده هند، NTT استقرار سیستم خنک کننده غوطه‌وری مایع و خنک‌کننده مایع تماس مستقیم را اعلام کرده است. این نخستین بار است که در فناوری‌های خنک‌کننده غوطه‌وری مایع (LIC) و خنک کننده مایع تماس مستقیم (DCLC) در یک محیط تولید در یک مرکزداده به‌کار گرفته می‌شوند. علاوه بر این، این اولین بار است که NTT این راه‌حل‌های خنک‌کننده را در یکی از مراکزداده جهانی خود مستقر می‌کند.

خنک کننده NTT

پیشروی بازار NTT در فناوری‌های خنک کننده پایدار

اعلامیه NTT نشان‌دهنده میزان تعهد آن به پایداری و وضعیت آن به‌عنوان پیشگام مرکزداده است که راه‌حل‌های پیشرو در صنعت را در این حوزه به‌کار می‌گیرد. در واقع، این فناوری‌ها به مراکزداده کمک می‌کنند تا 30 درصد انرژی بیشتری نسبت به سیستم‌های خنک‌کننده معمولی داشته باشند. اولین پیاده‌سازی در نوع خود – همچنین بزرگ‌ترین در بازار مرکزداده APAC است – که در مرکزداده Navi Mumbai آن انجام شد.

این پروژه نوآورانه نتیجه تلاش‌های مشترک مشتری، NTT، PhonePe  و شرکای کلیدی NTT، از جمله Sudlows و Dell بوده است. شراد سانگی، مدیر اجرایی NTT هند در این باره می‌گوید: «در NTT، ما بر اساس اصول سلامت جهانی، با رویکردی مردمی برای پرسنل خود، جوامع و محیط کار جهانی خود که در آن‌ها فعالیت داریم، عمل می‌کنیم. استقرار فناوری‌های مرکزداده سبز همان‌طور که توسط این مرکز نشان داده شده است، اعتبار فوق‌العاده‌ای برای فناوری‌های خنک‌کننده به‌عنوان جایگزین خواهد بود. همچنین بزرگ‌ترین اپراتور مرکزداده هند، خنک کننده DCLC و LIC را برای کاهش چشمگیر مصرف برق در مراکزداده آینده خود قرار خواهد داد. با یکپارچگی موفقیت‌آمیز این فرآیندهای پیشرفته، گام دیگری برای در ساختن آینده‌ای متصل به شیوه‌ای پایدار و مسئولانه در مقیاس جهانی برداشته‌ایم.

منبع : Data Center Magazine

بخوانید : علی‌بابا سومین مرکزداده توکیو خود را راه‌اندازی کرد

NTT فناوری‌ خنک‌کننده پایدار
امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *